Kızlar merhaba benim doğumum ocağın sonunda dedi doktorum ve sadece beşik puset bebek arabası aldım eşim işinden dolayı başka şehire gidecek şubat sonu gelcek. Bende başka şehirde ailemde kalacam doğumum için. Aileme gitmeme 2 hafta var ve şimiden evime birşey almam gerekiyor mu kıyafetlerini orda alacam yeni doğan kıyafetleri ama kendi evime geldiğimde de birşeyler almakla uğraşmak istemiyorum 40 ım çıkınca gelecem kendi evime sizce neler alıp evimde bırakmalıyım gelince uğraşmamak için yardımcı olur musunuz.