3bebekliannee Merhaba güzel anneler ve adayları 🤗 11 haftalık hamileyim bu gece rüyamda kızım olduğunu gördüm oğlumda doğru çıkmıştı bakalım bunda da çıkacak mı 🫠 sizinde cinsiyeti görüp doğru veya tersi çıktığı oldu mu 🤔🥰
melisaemirhan 3bebekliannee Ben de rüyalarımda ara ara erkek bebek görüyordumm ve bugün erkek bebişimin olacağını öğrendimm 🥹🧿💙
ylnydgd Ben kızım olacağını biliyorum bu yaşıma kadar da hep kız istedim. Geçen gün rüyamda oğlum diye çağırıyordum 😂😂 Hayırlısı
Minikkkk_0 Bende 3 kere erkek bebek gördüm eşimde rüyasında erkek bebekle konuştuğunu gördü ve evet cinsiyetimiz erkek 💙
yurdgul Bende hep erkek hissettim rüyamda bile erkek gördüm. Hatta cinsiyet tahminciler bile hep erkek dedi. Gecen kontrolde doktor kıza benziyor dedi. Detaylı ultrasonu bekliyorum netlik için. Hayırlısıyla gelsin minikler☺️