Mucizem_63 bebek yağı güvenli bi ürün değil ki, içinde bebek kelimesi geçmesine rağmen bir sürü petrol türevi içeriyor birçok bilindik markada. Çatlak için özel olarak üretilmiş jel ve kremlerden kullanmak lazım, cildin alt katmanına etki edebilen aktif bileşenler o ürünlerde var. Saf yağlar sadece cildin üst katmanını nemli tutar, kuruluğu engeler çatlağı engellemez. Lierac kullanıyorum ben günde 3 kez