Hanımlar merhaba. Üç aylık bir bebeğim var ve emziren bi anneyim. Dün akşam göğsümde bir ağrı hissettim ve dokunduğumda elime küçük bir kitle geldi. Bugün hâlâ ağrısı devam ediyor kitle de sanki biraz daha büyümüş gibi hissediyorum. Süt damarı tıkanıklığı vs olabilir deniliyor ama ben malum kötü hastalıktan korkuyorum. Yaşayan bilen var mı acaba ? Yazarsanız çok sevinirim. Teşekkür ederim şimdiden 🌸