Merhaba, adetime 1 gün kala hamileligimi öğrendim kan verdim ve beta hgc 40 çıktı 2 gün sonra 135 çıktı 8 günde ise kontrole gittim beta 3160 çıktı doktor kesede gördü ama çok erken daha görmem için dedi ve kan değerlerin çok artmış çoklu gebelik yada mol gebelik olabilir dedi bende mol gebeliği ilk defa duydum cuma günü tekrar çağırdı bu konuda beni bilgilendirebilir misiniz böyle bir durum yaşayıp gebeliği olumlu ilerleyen var mı acaba