Selmagkk azalıyor 6 gibi tamamen bitiyor elhamdulillah, en rahatı 6. Ay oluyor ama 3 ve 4 te gayet iyi , uyku düzeni oturmuş oluyor sende alışıyorsun ve ne ister anlıyorsun .. ama ilk zamanlar birbirinize alışmak kolay olmuyor o sensiz yapamıyor sen ne istediğini anlamıyorsun.. 4 bitsin herşey güzelleşecek inşaAllah ♥️ o zaman kış bile olsa çık keyfini yap 🫶🏻