Selam arkadaşlar 38+2 deyim şimdilik bir sıkıntı yok (çok şükür) bebişimizin normal gelmesini bekliyoruz. Ama ben ne yaşayacağımı bilmediğim için o kadar endişeliyim ki anlatamam. Kafamı sürekli farklı şeylerle doldurmaya çalışıyorum ama olmuyor. Bebeğimize kavuşma fikri harika ama doğumun nasıl geçeceğini çok acı çekip çekmeyeceğimi bilmediğim için çok endişeliyim. Benim gibi hisseden var mı şu an? Kendinizi nasıl sakinleştiriyorsunuz. Şu süreçte size neler iyi geliyor.