Merhabalar şu an tam 32+2 günlük hamileyim mide bulantısı ve kusma 14. Hafta gibi bitmişti ama bugün yedikten hemen sonra tekrar başladı. Dünden beri de sanki regl olacakmış gibi ağrılarım oluyor. Daha önce doktora söylediğim zaman ağrıların normal olduğunu söylemişti ama şimdi kusmaya başlayınca da korktum. Normal midir bu haftalarda buna benzer şeyler yaşayan var mı acaba? Hastaneye gitmeli miyim?