senos15 Ben ilk çocuktan sonra doğum serüveni yüzünden birdaha asla dedim. Oğlum şimdi 6 yaşında ve ikinciye hamileyim.. bu karar 2 yılımı aldı. Sebep çocuk değil çok uslu bir çocuk oldu hep maşallah. İkisine yetebilmek, biriyle ilgilenirken diğerini ihmal etmek korkularım..Yaşta geçiyor, ve bence bir çocuk bir kardeşi hak ediyor. Yaş aralığını yakın olmasını istemedim hiç çünkü büyük biraz otonom olsun istedim, ilkokul 1.sınıf dönemi rahat geçsin.. bir annenin sevgisi herşeye yeter diye düşünüyorum.