Mehtap_00 8143 öyle düşününce bi rahatlama geliyo ama korku gitmiyo 😂 benim doğumum iki ucu bklu değnek afedersn tansiyon sıkıntım var sezeryanda da omurilik egrilesmesi var doktr artk neyi uygn görürse 🥲
8143 Mehtap_00 çok geçmiş olsun canm bende de şeker var bakalım şuan bişey belli değil ne olacağı konusunda insülin kullanıyorum sağlikli ve zamanında gelsinler 🥰