Merhabalar başlığı görünce yazmak istedim amh değerim 0.21 di hamile kalman mucize dediler 1 sene bekledim tüp bebeğe kendimi hazırladım tam başlayacaktık ki hamile olduğumu öğrendim 11 haftalık hamileyim ve herşey çok yolunda şükürler olsun demem o ki üzülme rabbim geciktiriyorsa güzelleştiriyordur umut olsun sanada 🙏