

Merhaba annişler ve anne adayları 🙆🏻♀️ belki beni bilen biliyordur bilmeyenler için 2 oğlum vardı kızım olmasını çok istiyordum hayalimdi ve 17 haftalıkken doktorum kesin kız demesiyle çok sevinmiştik🥺 yaklaşık 3.4 hafta kadar kız bildiğimiz bebeğim bize detaylı ultrason da sürpriz yapıp 3.oğlan şokunu yaşattı 😅 ben tabi 2 gün kendime gelemedim ama olsun Rabbimden gelene razıyım çok şükür ki sağlıklı 🥰nasipten ötesi yol yok demekki hayırlısı böyleymiş 🥺burada birçok kişi tahminde bulunmuştu ama ben isimleri unuttum hep bilenler hatırlayanları tebrik ediyorum 👏kendilerini belli etsinler🤭 ama siz siz olun bnm düştüğüm hataya düşüp alışveriş yapmayın en azından detaylıyı bekleyin çünkü ben ne heveslerle almıştım ama nasip olmadı 🙈ama yinede çok mutluyum çünkü en azından Rabbim aratmadı sağlıklı nasip etti Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻 uzun oldu hakkınızı helal edin 🥰