Kızlar size bir sorum olacak 5 aydır gebe kalmaya çalışıyorum bu ay iyi değerlendirdiğimizi düşünüyorum bugün ilk idrarla erken gebelik testi yaptım ama malesef negatif çıktı verimli olduğunu düşündüğüm son ilişki üzerinden 8 gün geçti artık pozitifleşmez değil mi tam çatlama dönemini bilmiyorum ama aşağı yukarı o hafta olduğunu tahmin ediyorum son 2 aydır gecikmeli regl oluyorum çocuk denemeden önce düzenli olan benim tüm düzenim bozuldu ne diyorsunuz diğer günler yine test yapayım mı gerek var mı