Senaaksac göğsünde ağrı varsa kesin kadın doğum randevu alıp git benim de testim çıkmıştı ama göğsüm de ağrı vardı sızıntı gibi kanamam oldu hastaneye gittim hamilelik var dediler eve gönderdiler tekrar gitim kan verdim düşük olmuş dediler kadın doğuda gittim süt hormonun yüksek olduğu için düşük olmuş inşallah sizde öyle olmaz