Kızlar ikinci hamileligim birincisi normal doğumdu ikinci de normal doğum olur diye düsünüyodm fakat bebegin kafasi yaklasik 3 hafta önde gidiyo suan 37+2 yim bugn kontrol vardi yine 3 hafta öndeydi doktorm normal dogum yanlısı özel klinigine gidiyorum 40 ları falan beklemicek sanirm haftaya bi sonraki kontrole kadar kendi sancim falan olmazsa suni sanciyla bebek daha fazla irilesmesin diye dogumu baslatcak gibi direk ben sezeryan diyemem dogurursn dedi bi bakariz dedi sadece cok beklemem dedi ama ben cok kararsizm kafasi büyk oldugu icin cok zorlanirsam son anda sezeryana falan dönülürse diye o riski de almak istemiyorum siz olsaniz napardiniz basina bu tarz dogum süreci gelen var mi önerilerinizi bekliyorum cok stres oldum