Kizlar ben 25+4 gün ve ben 1 ay önce özele gitmiştim. Ordaki doktoruma doğum ne zman olur oda bana sezeryan olacağı için 17 Aralık’ta dedi bugün devlettekki doktoruma soledim kaç aylığım 6 buçuk aylıksin dedi ama ama şaşırıyorum daha altıyi bitirmemisim biliyorum haftama göre yani onada doğum ne zmaan olur dedim oda Aralık sonu Ocak başı dedi ben şaşırdım acaba devletteki doktor sezeryan katmadimi