cdss Kızlar 53 kiloyla başladım şu an 58,5 olmuşum ama son 10 günde 1 buçuk kilo almışım sizce normal mi , sizin kilo alışlarınız nasıl gidiyor ben çok mu hızlı ilerliyorum 🫣
MadameTussauds cdss Bende kilo alanlara imreniyorum ya bende 26+2 haftaligim daha 1. Trimesterda verdigim kilolalari alamadim 🥹
cdss SuEr_Tu1512 sizinki de çok değilmiş doktorum en fazla 10 kilo olsun çok geçmesin demişti bana inşallah geçmeyiz 😅
cdss MadameTussauds ya ben hiç kilo vermedim mide bulantısı kusma vs yaşamadım ama olsun daha alırsınız bence sizde 🥰
dndukaya MadameTussauds al bende de o kadar 32 haftadayim ve sadece yarım kilo almışım doktora da gidiyorum bebeğinin kilosu iyi diyor kendim almayincada sürekli bebeğim kilo almıyor mu diye tedirgin oluyorum
anneoluyorummm103 cdss baştan az almışsınız o yüzden iyi bence zaten bebekte bu haftalarda daha fazla kilo almaya başlıyor diye biliyorum ben 22-25 hafta arası 2 buçuk kilo almıştım tabi benim kilomda fazla olduğu için doktorum pek memnun değil bu durumdan 🥲
MadameTussauds dndukaya Sende mi cok kustun bacim benim gibi 🥹 Ayni bende öyle düsünüyorum yaa ama iyidi kilosu sükür benim anlamadigim bu bebisin kilolar nereye gidiyor hep kilo alamamis görünüyorum 😂
dndukaya MadameTussauds yok bacım Allah’a şükür ben mide bulantısı kusma hiç biseye hissetmedim hamile olduğumu bile anlamıyorum ama almadım da ama ilk üç ay çok iştahsizdim
MadameTussauds adatuna Cok sükür daha iyi canim progestani fitil olarak kullaniyorum arada bi oluyor ama cok asiri degil yalanci kasilmalar oda normal herhalde sen naptin bacim iyi misin
adatuna MadameTussauds oh şükür aklındaydın kaç gündür. Kusmalar felaket döndü ya bulandı inanılmaz. Bakıcı işi bıraktı bir yandan kız 2 yaş sendromunda bir yandan patron iş bekliyor 😂 doğum iznine gün bekliyorum
dndukaya MadameTussauds keşke benimde tek derdim kusmak olsaydı canım ona şükür ederdim ilk hamileligimi 5 aylık erken doğumdan kaybettim rahim ağzı yetmezliği teşhisi kondu ikinci hamileligim 14 haftalık serklaj ameliyatı oldum bütün hamileligim evde yatarak diken üstünde geçti sen kusmalarina şükret canım tek derdiniz o olsun inşallah
MadameTussauds dndukaya Seninki daha zor tabiki ama gün icinde 4-5 kere kusmakta inan hafife alinacak bisey degil insan basina gelince en zor seyi yasiyor gibi oluyor ne yiyebiliyorsun ne icebiliyorsun hayattan zevk almiyorsun gece gündüz kusma hissi bulanti berbat yani o yüzden Rabbim hepimize kolay ve iyi gecen gebelikler nasip etsin diyelim
dndukaya MadameTussauds amin canım ama genelde bulantı hamilelik başında oluyor diyorlar ilk 3 ay sonra olmuyor diyorlar