Kızlar selam. Bat 5 ekim. Dün gece çok şiddetli bel ve kasık ağrısı ve idrarımdan kan geldiği için acile gittim. Gebelik şüphem var dedim gecikmen var mı dedi. Yok dedim test vs yapmadı. ( bu arafa yumurtlama üstünden 4-5 gün geçmiştir bence yapsa da çıkmazdı) cipro ve PİYELOSEPTYL verdi sizin başınıza geldi mi? Şüphe varken ilaç kullandınız mı?