Nil16 Kuzular idrar testi değerlerinde eritrosit 10 çıkmıştı değer yüksekliği risk oluşturur mu bilen var öı?
blackeagle Nil16 benimde eritrosit biraz fazla çıktı doktorum gebelerde kan hücresi gormek istemeyiz idrarda dedi bir de idrar kültürü istedi çok şükür temiz çıktı kum ya da taş döküyo olabilirsin demişti bana
AcemiAnneee Nil16 eritrosıt olması kan olduğunu gosterır canım kanama olabılecegı sebebı araştırılmalı antıbıyotık verdıyse eger lokosıt yuksektır
Nil16 AcemiAnneee mikroskobik düzeyde canım yani ben görmüyorum ama idrarda varmış lökosit değerleri ideal seviyede ama işte korkuyor insan 🤗