Edacck yaaa benimde bir kızım var çok şükür şimdi ikinciye hamileyim bende henüz cinsiyetini öğrenmedim 🫠🥰kiz olursa kızıma arkadaş olur erkek olursada iki meyveyide tatmış oluruz tabii ki önceliğimiz hayırlı ve sağlıklı bir evlat olması 🫠🥰🥰hepimizin hakkında hayırlısı olsun insallah