iremiko_ yat canım hiç bişey olmaz doktorum eşime kızmıştı bi kere doktor bey evde iş yapıyor oraya buraya uzanıyor diye şikayet etti beni eşim 😂😂 doktorda ev işinden çocuk düşseydi biz olmazdık dedi analarımız biz karnındayken sırtında çocukla tarla bellermiş dedi 😂😂 aksine rahime kan gitmesi için evde aktif olursan kan çok gider bebeğin çabuk gelişir tabi bunlar düşük tehlilesi yoksa geçerli