Papatyaaam1 Laydyg ben yıne yanıma 10 tane alıcam ne olur ne olmaz dıye eve taburcu olana kadar ıdare eder etmezse hemen alırım
Mervekaram22 Laydyg canım hastanede kaç gün kalacagına bağlı ben altı gün kalmıştım bir paket bez gitmişti sen iki gün kalırsan yaklaşık 15 tane yeterli olarak düşünüyorum
Havin49_ Laydyg hemşire iki bezi napcak bi tane yeterli 10 tane de gayet yeterli tecrübeme dayanarak böyle diyorum cnm ama sen bilirsin
deletedmom43191 Laydyg ben 3 dogum yaptim hepsinde 10 tane koydum 10 tane bitmeden eve geldim 😊 ama normal dogum yapmistim 24 saat kaldim hastanede