Gizemlii61 merhaba biz de Ceylin düşünüyoruz. Söylenişi çok hoşuma gidiyor, ayrıca içinde hem eşimin hem benim ismimin harfleri var o yüzden de yakın geliyor. Ama anlamı ile ilgili o kadar olumsuz şeyler var ki bir yandan çekinmiyor değilim… Siz nasıl karar vermiştiniz? Kızınızın karakteri nasıl 😍😍