nrla 8 sabah 8 öylen 8 akşam mi vuruyorsun 24 ünite mi vuruyorsunuz ozaman benim inisulunden önce hep açlık iyi çıkıyordu 1 saatlik tokluk yüksek çıkıyordu inisule başladık simdik tokluk iyi çıkıyor açlık hep 100 üstü çıkıyor 😂 o yüzden sabah akşama çıkardı bakalım düzelecek mi benimde sabahları bu aralar yüksek çıkıyor kurt gibi aç kalkıyorum ama genede 100 üstü cikiyor söyledim gece yatmadan bı elma ye bı kase yogur felan ye yat dedi dün gece saat 3 te kalktım bı bardak süt içtim yattım sabah eşime işe giderken 6 da bı salatalık yedim geri yattım 11 gibi kahvaltı yapıyorum kahvaltıda. Önce ölctum bu sefer iyi çıkmıştı açlık bakalım ilerleyen zamanda nasıl çıkacak takip ediyorum sürekli ölcuyorum kaç haftalık hamilesiniz acaba bebek büyüdükçe hormonlarimiz iyice tavan mi yapiyorda değişiyor bide ben kan sulandirici ilaç progestan mahnezyum felan kullaniyorum onlarda etkiliyor mu diye düşünüyorum doktorada sormayı unuttum açıkçası