Kurall bizimde 6 ay olmadı sonra doktora göründük çok şükür sadece eşimin sperm sayısı biraz düşüktü diyebiliriz doktor ikimize ilaç yaZdı eşim Suriye’de ki süre içinde ilaç kullandı bende kullandım rahim tertemiz olsun diye bizde zaten pek bir araya gelemedik ama eşim Ocak’ta izne geldi zamanlama çok iyiydi adetimden hemen sonra yumurtlama döneminde geldi 10 gün kaldı ve bu süre içerisinde Sık sık beraber olmaya çalıştık ve zahide yetişin programına katılan doktor Oytun beyi aradım dedi ki eşine sürekli yedir yemek meyve kuruyemiş karışımlar falan sonra ilişki günde bir yada iki kez bide erkeklerin testis bölgesi fazla ısıya mağruz kalmasın dedi çok şükür oldu on günlük izinde