esozpek Doktor şeker yüklemesi testi yapmadı sadece kandan gizli şekere baktı. O da 5.3 olarak normal çıktı. Artık şeker yğklemiyoruz dedi. Sizin doktorlarınız ne diyor kızlar?
anneoluyorummm103 esozpek bana detaylıda perinatolog yaptır dedi doktoruma söyledim 22.haftada direkt yapıldı ve şeker çıktı
Edum Bizde yapmadık açlık tokluk kontrol ediyorum 1 hafta boyunca sıkıntı çıkmıyor değerlerimde şükür