kızlar aranıza yeni katıldım ve bu ilk msj 22 haftalık hamileyim ama bazen acaba ben nasıl bir anne olucsm bakabilecek miyim sabırlı olabilecek miyim ya psikolojim bozulursa bundan dolayı eşime de sirayet eder se ipin ucu benden dolayı kaçarsa özellik le bu lohusalık dönemi beni çok korkutuyo çocukları bebekleri çok seviyorum ama yine de korkularım var tecrübelerinizi ve destekleriniz benim için önemli ❤️❤️