Bebivekedi bu durumu iliklerime kadar 5-6 sene boyunca yaşadım kolay geçen bir hastalık değil ne yazıkki, dünya kadar tedavi masrafı ödedim. Bırakmanız kayınvalidenize çok daha sağlıklı, hamilesiniz bağışıklığınız düşük, sizede geçer. Bizim evde herkes mantar olmuştu ne yazıkki çok zor