İsme karar vermek hamileliğin en zor seçimlerinden biri bence. Birçok seçenek birçok öneri hangisi olsa diye karar verene kadar aklı karışıyor insanın 🫣
Ben kızlarıma isim seçerken soyismimizle anlam ve fonetik olarak uyumuna, Türk kökenli olmasına, ilk duyulduğunda anlamının ne olduğunun anlaşılır olmasına, anlamının güzel olması kriterlerini önemsedim. He bir de tek isimciyim ☺️
Modern ve nadir isimler çokça tercih edilmeye başladı. Ama gelenekseli hala korumak isteyen bir kesim de var. Veya benim gibi tam ortası olsun diye düşünenler ✨
Sizler hangi isimlere karar verdiniz? Seçim yaparken kriterleriniz nelerdi?