Seherr 1450 normal doğum, 2150 zorunlu sezaryen. 100 tl muayene ücreti bende gidiyorum Fatoş hanıma evet iyi bir doktor ama benim de zaman yaklaştıkça tek şüphe duyduğum şey şu genellikle değil de sürekli hamile kadınlar orada sezaryen oluyor bu normal doğum için içime şüphe düşüyor bir tek bunu düşünüyorum.