Deletedmom_808 benim kızım akrep 10 aylık şuan. Şimdiden inat, gıcık, dediğim olacak diye tutturuyor, istediği olana kadar sınırları zorluyor ağlıyo bağırıyor. Ama çokta sakin istediğini yap, yanından ayrılma yanlız bırakma, karnı tok olsun, altı temiz olsun hiç sesini çıkarmaz. Bi öyle bi böyle işte değişik biraz yaşayıp görmek lazım birazda her bebek birazda kendine özel.