cyj lütfen şimdiden doktora gitme,evde ağır iş yapmadan bu zamanı geçir 2 hafta sonrasında gittiğinde bebeğin kalp atışını duyarsın ve senin için çok daha iyi olur. Ben erken gitmiştim ve kese vardı ama doktorum boş gebelik olabilir diyerek bir sonraki muayene tarihine kadar beni tedirginlik içerisinde bırakmıştı bu sebeple beklelütfen hayırlı haberlerini alırsın inşallah 💓