Mucize0 Kızlar crp 10.91 çıktı doktorum yüksek ama şuan ek birşey yapmaya gerek yok dedi. Bu durumda ilaç vermesi mi gerekirdi yoksa bol su ile geçebilecek birşey mi başına gelen var mı bebeğe zarari olurmu
mommyyysd Mucize0 merhaba nasıl oldunuz ? Benimde aynı çıktı şu an şikayetleriniz neydi 13 haftalık gebeyim bi sıkıntınız oldu mu sonradan
Mucize0 mommyyysd Doktorum birşey kullanmama gerek gormedi idrar tahlilim temiz çıktı. Şikayetlerin olursa tekrar bakarız dedi