2 yaşında kızım var bende 35 haftalık hamileyim. Kızım küçük olduğu için sürekli oynamak isityor haliyle. Oynarken an bir hareketle karnıma vurduğu anlar oluyor. Bilerek yapmıyor tabiki ama zıplarken, koşarken birden karnıma çarpıyor, elini birden atıyor destek almak için vs. Ağırlaştığım için artık eskisi kadar ani reflekslerim kısıtlandı haliyle. Çok vicdan azabı çekiyorum. Ya karnımdakine bir şey olduysa, olursa… Onun için kızımıda ihmal etmek istemiyorum. Aynı durumu yaşayan anneler var mı?