Biz motor kullanıyoruz 3 doktorada gıttık sprun yok kaza olmadığı sürece dedıler korka korka mecburıyetten bındıgım zamanlar oluyor su anda 10 haftalık olduk Allaha şükür bi problem yok ınstagramda bı paylasımda ınsanların doğuma bıle motorla gıttıgını okudum cok şaşırmıstım sızler biniyormusunuz