sunbloom123 Doktorum 1 ay sonrasında çağırdı ama insan ister istemez arada gitmek istiyor bende başka doktora randevu alip gidiyorum sizler napıyorsunuz acaba
Hgknf-223 sunbloom123 pazartesi gitmiştim 2 hafta sonra yine gel dedi 31+2 haftalığım galiba artık sıklaşacak kontroller. Önceki haftalarımdada sürekli gidip görmek istiyodum zaten
anneoluyorummm103 sunbloom123 ben doktorun çağırdığı gün için randevu alıp gidiyorum fazla ultrasona girmekte faydalı değildir diye düşünüyorum
sunbloom123 Deletedmom_297 en son 10 gün önce gittim yarına tekrar randevu baksammı yoksa 14 gün sonrayamı randevu alsam sizce
Papatyaaam1 sunbloom123 ay bende oyleydım ılk başlarda sureklı ağrım var vs dıye gıdıyordjm merak edıyordum ama usg radyasyon yaydığı ıcın ve bebegı bakarken rahatsız ettıgı ıcın kıyamazdım öyle dayanırdım
Cakalllsebahat-0 sunbloom123 33 haftaya kadar ayda bir daha sonra ıkı haftada bır (acil durum yok ise)
Rose_07 sunbloom123 Ben hem özel hem devlet hastanesi takipliyim. Düşük tehlikem olduğu icin özeldeki doktor 2 hafta sonra gel demişti. İki taraftan olunca biraz sık oluyor kontrol ama ikinci trimester a girince ayda bir yeter diye düşünüyorum normal bir gebelikte.