PapatiA Günaydın kızçelerim size bi sorum olcak Çok nadir olmakla birlikte dediğim gibi özellikle yatarken böyle bısey pıtpıt ediyo gibi kayıyo gibi hissediyorum ıkı gündür bu bebekten dolayı mı yoksa gazmı başka bısey mı başına gelen varmı 😀
Busraaaakkk PapatiA Doktorum bana 19-20 de bebeği hissedersin öncesinde mümkün değil demişti şu an 14+5im bir şey hissetmiyorum sizin ki de bağırsak hareketi falan olabilir
PapatiA sevvalklc yani banada öyle geldi daha çok küçük nereye hissediyorsun felan ama böyle bı kıpırtı ilk defa hıssettim normalde olmayan bisey yani ondan dikkatimi çekti 😀