seherozg merhaba, gebeliğe bağlı troid değerlerinde oynamalar olabilir. Çok yükaek ya da çok düşükse doktorunuz sizi endokrinolojiye veya dahiliyeye yönlendirecektir. Benim bu gebeliğimde graves tanısı konmuştu, değerlerim çok yüksekti, aylardır ilaç ve takviye kullanıyorum dengelendi bir sorun olmaz merak etmeyin