Selinpol bende 3 çanta yaptım nolur nolmaz diye kullanılmıyomu gerçekten bende bebeğe 2 takım koydum ama zıbındı çoraptı yelekti ağız beziydi falan onları çok koydum kendime 2 pijama takımı iç çamaşırı sütyen depend büyük küçük havlu banyo terliği çorap patik baya doldurdum yani 😂 ben bence kullanırım bunları yav