Aycancaliskaan İlk doğumum özeldeydi sezeryandı. İkinciyi devlette doğursam mı diye düşünüyorum yine sezeryan olur. Şuan yine özele takipliyim ama doğumu devlette mi yapsam önerileriniz var mı hastane tavsiyesi olan var mı ? İstanbul avrupa yakası
bartulies Aycancaliskaan ben o tarafta oturmuyorum ama bir arkadaşım 10 çocuğum olsa 10unuda çam sakurada doğururum çok iyi bir hastane diyordu
star_ana Aycancaliskaan ben suleymaniye kadın doğumda yaptım perinatoloji bölümünde memnun kaldım normal dogumdu benim ki.