Jdjsjsksk Kızlar alerjik bir bünyeye sahibim ve yıllardır burun tıkanıklığı yaşıyorum ameliyat olmam da gerekiyor ama korktuğum için erteledim sprey kullanıyordum iliadin yani bir 8 senedir falan resmen ona bağımlı yaşıyordum onu sıkmadan burnum açılmıyor çünkü şimdi hamilryim ve öğrendiğimden beri kullanmıyorum ama çok zorlanıyorum hem hamileliğin verdiği nefes darlığı hem de tıkanıklık var mı benim gibi olan kullanmaya devam ettiniz mi etmediniz mi doktora sormayı da unutuyorum bu gittiğimde soracağım ama burda aynı durumu yaşayan var mı acaba
zeusaden Jdjsjsksk benimde burnum tikaniyor alerjim var ama ben deniz suyu spreyi kullaniyorum sadece oda pek bi fayda etmiyor acikcasi. Gebelik riniti diye bisey varmis alerjik bunyeleri daha cok etkiliyormus o yuzden sanirim oluyor. İlladin kullanilmiyor diye biliyorum. Bi doktorunla gorus istersen belki baska alerjik burun spreyi verebilir
kyn52 Jdjsjsksk bende öyleyim 6 aylık hamileyim ve başından beri İladinle uyuyorum sıkmadığım günler asla uyuyamıyorum bence bu bebeğe daha çok zarar veriyor nefes alamıyorum umarım bir sorun çıkmaz ama ben sıkmadan duramıyorum maalesef bağımlılık oldu burun etlerim hep şiş
Krixi İliadin tarzı burun spreyleri bağımlılık yapıyor zaten. Hazır kullanmıyorken doktorunuza danışarak başka bir yöntem deneyin. Nazal yıkama olabilir
Jdjsjsksk Krixi nazal yıkama etki etmiyor çünkü içerideki pislikten dolayı olan bir tıkanıklık değil bu bağımlılık yaptığını da biliyorum fakat elimde olan bir şey değil malesef
Jdjsjsksk zeusaden evet iliadinle ilgili plasentaya giden damarları daraltıyor diye okumuştum bir yerde ama başka spreyler de fayda etmiyor bana doğal bir yöntem var aslında onu denemek istiyorum bir türlü fırsat olmadı onu da doktora sormam lazım serum fizyolojik ve udihindi yağını karıştırıp kullananlar var
cyj Ay öğrenirsen bana da söyle lütfen, 4+2’deyim. Henüz doktora gitmedim. Gebeliğimi öğrendiğimden beri burnum tıkalı. İlliadın sıkıp duruyorum günde 1 defa özellikle yatmadan önde yoksa uyuyamıyorum. Napıcam bilemiyorum bende😟
Jdjsjsksk cyj inan şu an kullanmaman daha iyi kendini biraz zorla ben de öyle dediğim gibi ama tutuyorum kendimi çünkü plasenta damarlarını daraltıyor diye okudum ne kadar doğru bilmiyorum tabii ki doktordan sonra öğreneceğim bakalım
ezgi3452 kyn52 aşkım burun bandı falan işe yaramıyor mu gece uyku için? Bilmediğim için söylüyorum daha zararsızdır diye🤗
Jdjsjsksk kyn52 yani gerçekten ben de çok zorlanıyorum dün geceden beri tamamen kapalı açılmıyor dün doktoruma söyledim b grubu alerji haplarınj kullanabilirsin allerset vs dedi ama haplar işe yaramıyor maalesef bende