Kızlar 30 haftaya kadar ozele gıdıyordum ama devlete gecmek zorunda kaldım. Güç bela bir doktora randevu buldum aldım ama bu 6. Gidişim olmasına ragmen kadın benı asla sallamıyor. Her gıttıgımde buyrun sikayetiniz neydi ne rahatsızlıgınız var dıyor😂 karnım burnumda gozukuyor kaydım var gebe takıbımı yapıyorsun saka gıbı. Neyse ultrasona geçtim. Ikılı test vs yaptırmadım dıye nerden bıleyım sımdı ne cıkacak ne gelecek bılmıyoruz nasıl saglıklı dogacak dıyeyım sımdı sana dıye azarlıyor. Kılo soruyorum ne onemı var kılosunun yenı gebeler takmış kiloya haftasıyla uyumlu dıyoruz işte !!! 😂😂 bu tarz ılgı alaka konuşma aşırı canımı sıktı devam etmek ıstemıyorum 35. Haftamdayım devlette doktor degıstırme hafta sınırı var mı bazıları kabul etmez dıyor