NereyeKoyduysanOrdadir Yikra kanama yoksa genelde sorun olmuyor ama bende oldugunda yine de hemen nst’ye baglamıstı doktorum 30 haftada bile. En ufak bir agrıda burada yazmak yerine doktorunuza gitmeniz daha iyi olur cunku benimki direkt ağrı olduğunda gel demişti.
Papatyaaam1 Yikra 29 haftalığım oluyor kuzum ayaktayken otururken günde mutlaka 2 3 kere oluyor ve dünden beri sırtımda ınanılmaz bir ağrı var
NNSKA Oluyor canım gecen gece o kadar fena olduki hatta birde bebişte aşşağıya indi oraya vurdu 2 saat sürdü bu haftalarda erken doğum risk olduğundan tedbirli olmalıyız birdaha olursa direk gideceğim korkma emin ol coğu kişide böylw oluyor
Yikra Dinlenmeye virsat olmyor 3 hamileliğim olcak kayınvalidem kayınpeder kayin hep beraber yasyoruz