cetsa benim oğlum 3,5 yaşında başlamıştı 2 ay boyunca ağladı içeri girince ağlaması duruyodu ama bırakırken hep ağladı sonra geçti bu sene çok daha severek gidiyor hiç ağlamadı. Bence mühim olan içeri girince ağlaması uzun sürüyormu ve öğretmenleri o anı güzel yönetiyolarmı.