bhr592_ saggitariuswomen altı gün önce Benimkide böyle çıkmıştı canım dün yeniden yaptım aşırı net çıktı
saggitariuswomen Bugün regl olmam lazım aslında ama regl olucaksamsada iki gun onceden kahvemsi akıntım olurdu hepp
saggitariuswomen Zuleyhadere25 evet aslında kamerada pek belli olmuyor ama ben bakinca daha net göre biliyorum bakalım hayrlisi yarın nir daha denerim regl olmazsam
cutebabymomm Erken gebelik testiyse regl gününde bariz silik çizgi de olsa gözükürdü bu test negatif bence🥲
akkoyun21 saggitariuswomen olumlu birşey söylemek isterdim ama görünmüyor.Ama merak etmeyin Rabb’imden herzaman hayırlısını ve hayırlı zamanda olanı isteyin o zamanı bilir hiç merak etmeyin
bingaling562 saggitariuswomen reglden 4-5 gün önce olsa tamam ama Regl gününde çok zor görünüyor çizgi. Yakınlaştırınca görünmüyor ama uzaktan belli belirsiz bir şey var. Yine de emin olmak için kan ver bence
akkoyun21 saggitariuswomen ikinci olduğunu anladım ama göremedim onda bu resimde azda olsa silik bir görüntü var gibi ama şüpheleniyorsanız sağlık ocağında kan verin bence en emin olabilecek şey o 🤗
saggitariuswomen bingaling562 inşallah hayirlisi yarin tekrar deniyicem regl olmazsam yine böyle cikarsa kan veririm
saggitariuswomen bingaling562 https://hizliresim.com/3x4dyux sence varmidir canim nunu bugun yaptim 10dakka icinde cikti
emine717_ saggitariuswomen canım bekle bence benim arkadaşım adet bir hafta geçtikten sonra kaset testte çok çok silik bı çizgiyle beta 300 ya da 350yle öğrendi hemen umudunu kaybetme ben senin attığın testte de görüyorum belki seninki de geç döllenme olmuştur