tugbamehmetbaki Maviyesil121212 Ya diyorum ya kıyaslamak lazım biraz bu bebeğin gelişimi anne babanın genleri ile de alakalı bir şey Sağ Salim de olsunlar da canım karnında olsun
Dnzcngz Maviyesil121212 Bence değil bende dün gittim doktora 34+1de 2405grdı bebeğim. Ve bana çok iyi haftasıyla uyumlu normal doğum gibi duruyor dedi.
Maviyesil121212 Dnzcngz ya biraz da doğarken beni zorlamasın diye 3500ü geçmesin istiyorum da :) değilse yeter ki alsın sağlıklı olsun ama istekler bitmiyor :)