35+3 oldum bugun 32 haftalıkken gittiğimde alttan muane edip rahim ağzında kısalma var diye alttan fitil kulandırmıştı doğum olmasın diye ama kısalma çok azdı yani bi tehlike yoktu 34 haftalıkken yine gittim hiçbişey söylemedi ama alttan muanede etmedi pazartesi günü gitmem gerekiyo aslında doktoruma 36 haftalık olucağım için ramdevusu yok ondan dolayı gidemiyorum randevusuzda asla bakmaz bu uzun haftalardır karın ağrım çok çok fazla tuvalete gidince biraz duruyodu bu aralar bi ağrı giriyo anlık yürüyemiyorum bile şimdide ishal oldum bu 2. Doğumum olduğu için aslında karın ağrımın yalancı sancı olduğunu falan biliyorum ama ishal doğuma yakın oluyo diye biliyorum bilen biri varsa yazarlarsa çok sevincem ishal doğuma yakınmı olur