Melmin2611 Bebeğimin safra kesesi görülmediği icin 28haffalik gebeyim.doktorlar en son mr önerdi. Çektiren var mı doktorlar zararsız olduğunu söylüyor ama yine de bir tarafım tedirginim tecrübelerinizu paylaşırsanız cok sevinirim