Biminikannesi gözünüz aydın,biz eleneli 27 gün oldu rabbim evlatlarımıza hayırlı sağlıklı uzun ömürler versin,benim eşimde her hafta muayenede sancım çıkmayınca bebeğin gelesi olmayınca üzülüyordu doğur artık diyordu son muayenemden 2 gün sonra doğurdum önceki günü de bebeğimizin beşiğini kurarken sancı geldi ilk eşim sürekli doğuruyor musun diye soruyordu ertesi gün doğurdm🥹🙈