Bebisiannesi aysegulozak hayalet çizgi gibi görünüyor sabah ilk idrarla tekrarlarsan daha iyi sonuç çıkar diye düşünüyorum
momblog Silik çıkmış canım yarın sabah ilk idrarla tekrarla bence testin markası ne hayırlı olsun inşallah ☺️
momblog aysegulozak koyulaşmayı takip edin gün geçtikçe kırmızılaşırsa yalancı değildir diye düşünüyorum
seldakalender 14 Eylül regl olacaktım test yaptım böyle silik çıktı 16 Eylül kan verdim hamileyim adet gecikmeni beklemelisin 🥹
aysegulozak @“Irem-61”#p3804041yalanci cizgimi sizce kasiklarimda agri vardi birda bulanti gibi hissiyat yapayim dedm
Irem-61 Adetim 3 gün geçmişti gece test yaptım direkt bu çizgiyi verdi. Hemen gidip kan verdim betam 107ydi. Darısı başına inşallah